söndag 1 mars 2015

Helvete

Ja så kan man beskriva senare delen av söndagen. Syrran smsade på morgonen om vi skulle gå en led ihop med hundarna som är 12 km. Jättekul, javisst. Nästan tillbaka vid bilarna går jag omkull, inte halt ingen snö, bara klantig och såååååååååååååååå osmidig. Så nu sitter jag med armen i Mitella och kan inte röra överarm o knaprar tabletter, håll verkligen tummarna att jag inte behöver åka imorgon till doktorn. Förutom det så hade vi en underbart trevlig promenad. Lördagen blev ett besök hos Britt Saga o Fannie, självklart promenad och sedan Britts goda kaffe.
Lustigt att alla säger, -Åh vad vi längtar till våren :) Usch kan jag inte låta bli tänka, ormar, fästingar o jordgetingar.
Hade inte tänkt anmäla till SKK Malmö i år, avskyr den mässhallen, men med tanke på att jag kunde ha grupp så ändrade jag mig.Anmälde o betalade i onsdags, på torsdagen får jag mail att jag redan hade anmält o betalat en gång innan för samma hund, men dom skulle se om det gick att vända betalningen. Ja jisses man blir ju rädd för sig själv. Korten är på Hera från dagens promenad dom andra på Lilly



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande