måndag 8 juli 2013

Vilken hysterisk människa

Jo det var precis vad jag blev i söndags. Jag och min  min goda vän Britt var ute i skogen med hundarna. Och från min sida kommer en orm ringlande, och som jag skriker, Britt står stilla som tur är och fattar ingenting, den ringlade runt hennes sko innan den gav sig iväg. Som tur var tittade Britt framåt annars kanske hon inte stått stilla. Lika rädd som jag blev för ormen lika rädd blev jag för mig själv som skriker på detta viset. Jag borde ju vara sansad och lugn vid min ålder.
Valparna hör ganska bra nu, går inte smyga på dom längre, så imorgon ska dom börja få lyssna på radio hela dagarna. får se vilken kanal jag väljer :))
Bilden är 5 år gammal och visar morfar till valparna Herkules lord of the ring vd dorfquelle.
Kolla överlinjen på han <3
Nåja jag får väl bjuda er på ett gott skratt för att ni klickat in och läst min blogg.
Jag sover fortfarande i samma rum som Emmy och valparna, och trillade ur sängen i natt (börjar nog bli för gammal)
Berättade för Morgan, vet ni vad han sa?? --Du trillade väl inte på hunden.
Han har fortfarande inte frågat hur det gick med mig. Ja se karlar
Förresten får ni stå ut med att texten blev feta bokstäver. fattar inte hur jag får till dom vanliga. får nog bli ett snack med webmaster i morgon
Nu får det snart bli sängen, men först ska Emmy ha sin natt mat


1 kommentar:

  1. Ha ha Yvonne, ikke en kjedelig dag hos dere skjønner jeg ;-)
    Nydelig bilde av Hercules <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande