tisdag 23 juli 2013

Lilly

Har precis nattat valparna efter gett dom sista mål mat detta dygn, och efter en stunds lek är det dax för dom att ta kvällen.
Igår var en av Lillys syster här på besök med sina ägare. Dom har hyrt ett hus i närheten en vecka.
För er som inte vet så kommer Lilly från Holland. Förra året i mars flög jag ner och hämtade hem henne sittande i mitt knä hela flygresan hem och sen tåg mellan Kastrup och Halmstad. Förra sommaren hade vi besök av hennes pappa och halvbror, och nu kom Norah på besök. Jag är glad att Lilly fick träffa sin syster och vi hade en trevlig dag med skogspromenad, lek och fika och förstås mycket prat oss emellan och mellan hundarna. Nästa gång får det vara Lillys tur att besöka sina syskon.
Det blev inte så många bilder som jag trodde, först Norah och Lilly sen en bild på Martijn när alla mina hundar satt fint runt han. Norah hade fullt upp med annat


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande