fredag 5 juli 2013

Hurra Hurra

Till vaddå??  Jo min dotter var här idag och hjälpte mig få den rätta dropboxen att fungera, äntligen :)
Jag hade ju laddat ner några stycken utan att vet vad jag gjort och hade lösenord som jag förstås glömt. Men nu är den i bruk och jag lärt mig ett och annat.
Och vet ni vad? Alla bebbarna har öppnat sina ögon, och tultar runt i lådan, dimsyn och ingen hörsel än,  men det går fort nu.
Bilder idag är C.I.B Carnavals Jarolina mormor till valparna
bild 2 är Jomatanjo's Heidi  som nästan bodde granne med Måns Zelmerlöv, och därför blev kompis med hans valp (och Måns också)
Nu har jag tänkt ni ska få vila er från mitt skrivande till måndag
Så häng med igen nästa vecka så bjuder jag på fler bilder och uppdateringar från valplådan


1 kommentar:

  1. Det är så kul att läsa din blogg. Du skriver riktigt bra. Är glad att du "gav med dig"
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande