torsdag 25 juli 2013

Ge-Kås Ullared

Där var jag som hastigast idag. Jag halva Sverige Danmark och Tyskland. Tur man hade lista och visste precis var man skulle gå. Körde på hälarna på en stackars man, sånt som gör så fruktansvärt ont, och skulle gjort mig rasande men han bara gick och låtsades inget. En massa nya leksaker till valparna blev det. Men en favorit brukar vara en fotbolls strumpa full av papper som är knut på i båda ändarna. Billigt och enkelt.
Idag är jag lite trött. När det börjar ljusna ute runt halv fyra vaknar alltid valparna och håller igång ett stund och sen innan sex finns det ingen återvändo, utan bara kliva upp och se glad ut.
Imorgon får jag besök av Lillys syster igen. Hon har börjat löpa nu förresten
Ni får klara er utan bilder denna kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande