fredag 28 juni 2013

Min bloggstart och jag

Hmm Yvonne en blogg, hur ska detta gå nu? Jag som inte ens vet var enterknappen sitter när Lotta bad mig trycka på den :))
Men min webmaster Lotta Wallin tycker absolut jag ska försöka mig på detta, och vet ni vad?
Lite spännande faktiskt känns det. Jag skulle börjat redan igår men glömsk som jag är så glömde jag inloggningsuppgifter i samma stund jag gick från datan.
Förstås mest om mitt hunderi ska detta handla om, men vem vet kanske jag släpper in er en del i mitt privata liv också ;) men det återstår att se
Idag bjuder jag på ett kort från skogspromenaden, underbart, hittade små härliga kantareller och Carnavals Jarolina "Jina" ville också vara med på ett hörn




6 kommentarer:

  1. Jättekul Yvonne!! Och vilket fint kort av Frodos otroligt köra mamma :-). Frodo och familj hälsa

    SvaraRadera
  2. Hallå där! Bra jobbat. Ska försöka följa den bloggen också!

    SvaraRadera
  3. Jättefin sida! spännande att följa dig o dina hundar :)

    SvaraRadera
  4. Ja va kul :-) det här kommer jag att följa med stort intresse och glädje!

    SvaraRadera
  5. hej Yvonne! Nice photo at your banner...! Havanna is doing great! She's a very happy dog, she loves to be outside and playing with Whiskey. Good luck with your blogg!

    SvaraRadera
  6. Hei Yvonne.

    Så spennende - blir morsomt å følge dere på bloggen! :-)

    Hilsen Heiko m/familie

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande